środa, 10 lutego 2016

Kolekcja: Haftowane kaboszony z filcu

Zazwyczaj do swoich bransoletek kupuję gotowe kaboszony z grafikami, ale w tym przypadku postanowiłam spróbować swoich sił i własnoręcznie kilka wykonać. Postanowiłam też nie ograniczać się tylko do bransoletek i stworzyć całą kolekcję :)

Na pierwszy ogień poszły minimalistyczne kolczyki-sztyfty w dwóch kolorach:


Felted cabochon earrings

Felted purple cabochon earrings


Potem powstały równie minimalistyczne bransoletki, w pastelowym niebieskim i różowym kolorze:


Felted cabochon bracelets

Najwięcej jednak zabawy było z wisiorkami. Ponieważ baza miała większą średnicę (ok. 14 mm), postanowiłam trochę je ozdobić, nawiązując do mojej dawnej pasji, czyli wyszywania. Ale żeby nie było za łatwo, stwierdziłam, że nauczę się przy okazji czegoś nowego — i w tym przypadku był to haft bulionowy.

Oto efekty:

Koper na łańcuszku:


Felted pink cabochon necklace

Listki haftowane ściegiem jodełkowym:


Felted herringbone stich pendant


Złoty kłos z pszczołą (widzicie tam pszczołę, prawda?):


Felted gold bullion stich pendant


Złota gałązka (ścieg bulionowy):


Felted black and gold bullion stich pendant


Wszystkie elementy kolekcji są delikatne, nienachalne, no i oczywiście bardzo lekkie. Bransoletki można dowolnie łączyć z innymi lub nosić samodzielnie.


Felted cabochon pendants



Felted cabochon collection



Delicate pastel cabochon collection

Jak na pierwszy raz, to wyszło chyba nie najgorzej ;)

Mała aktualizacja — coś dla miłośniczki muzyki:

Felted cabochons with music notes

Denim blue felted bracelet and pendant


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz